Nou jongens, hier ben ik weer. In het eerste bericht was ik echt benieuwd naar reacties. Ik probeerde het Racing team te helpen... Wat ben ik toch een dwaas... Het eerste wat er met mijn auto gebeurde, nu ongeveer een jaar geleden, was dat hij elke keer afsloeg als je hem in neutraal zette... Om te parkeren, te stoppen, of wat dan ook... Het was een stationair draaiend probleem... Maar je startte hem weer en reed door... Maar kijk eens aan, op een dag wilde hij niet starten, bij een stopbord, met een heleboel auto's achter me... De sleepwagen kwam en ik bracht hem naar Racing. Zonder verder oponthoud vervingen ze de startmotor (ze gaven me een nieuwe), 360€. De volgende dag gebeurde hetzelfde, maar natuurlijk belde ik ze om te vragen wat er in godsnaam aan de hand was. Een van hen kwam en tikte twee keer op de startmotor! Net als vroeger, man!!! En hij startte. Hij werd een week lang in de gaten gehouden! Ze belden me en rekenden me 240€ aan. Ik breng hem naar de garage, ze doen niets aan het stationair draaien, dus hij blijft afslaan... En op de ochtend van de tweede dag start de auto niet. Ik bel ze opnieuw, de man komt, en ze hadden een kabel achtergelaten die een brug naar de startmotor maakte, die de pluspool van de accu raakte, en hij startte! Wat een klap, man... Weer een week onder observatie en ze hebben niet de ballen om het te repareren... Op dinsdag bracht ik hem naar een andere monteur (deze weet er echt alles van), en het eerste wat hij zei was dat het stationair draaien het eerste was wat opgelost moest worden. Het was de stationair draaiende motor en een kabel die naar het gaspedaal liep, waarvan de connector was doorgebrand en die geen stroom leverde, naast de motor... Hij staat er al 3 dagen, om te kijken of de startmotor kapot is. En die is niet kapot. Dus we wachten nog steeds om te zien of het het slotmechanisme is (de sleutel, met andere woorden). Wat een beproeving, jongens. Natuurlijk kan ik die andere klootzakken wel te pakken krijgen... Maar uiteindelijk kost het me meer tijd en geld. Ik heb nog een auto... die ik nooit naar hen zal brengen, en een heleboel vrienden aan wie ik die garage nooit zal aanbevelen. Wat een brutale klootzakken... Bedankt, Megabeat_1 en Buga. En de rest, zie je wel. Zorg ervoor dat je een monteur hebt die je vertrouwt. De jongens van Racing zijn geweldige reparateurs... en vraag niet om meer.