Hallo, hoe gaat het? Ik ben José uit Venezuela. Ik kon geen sectie op dit forum vinden om mezelf voor te stellen, omdat ik nieuw ben. Net als de meeste gebruikers ben ik een autoliefhebber, maar de laatste tijd ben ik me meer gaan richten op vrachtwagens. Mijn familie zit al jaren in de transportsector, dus ik heb een vrachtwagen tot mijn beschikking.
Ik werk momenteel aan het ontwerp van een mobiele app. Ik wil een geautomatiseerd systeem creëren, gericht op een 3D-navigatiekaart voor vrachtwagens met een geïntegreerde AI-stem en een programma dat korte en lange ritten aanbeveelt langs de beste routes in het land waar de vrachtwagen zich bevindt. Ik wil ook dat de app waarschuwingssignalen afgeeft bij gevaar.
In deze video laat ik voorbeelden zien van de nieuwste modellen vrachtwagens met geavanceerde technologie:
Ik ben op zoek naar meningen over dit project, of het winstgevend kan zijn, hoe ik kan concurreren met de grote merken op de markt en waar ik me op moet richten. Voorlopig concentreer ik me hier alleen op; ik zal later nog een aantal dingen aanpassen.
Hartelijk dank voor uw aandacht, ik kijk uit naar uw reacties.