Hallo, ongeveer 3 maanden geleden heb ik de koppelingsset gemonteerd, het probleem dat ik had was dat hij slipte, vooral op heuvels en bij hoge snelheden. Hij maakte wel toeren maar had geen vermogen. Een zogenaamde monteur heeft hem vervangen, omdat ik niet naar een garage ben geweest. Toen ik de schijf verwijderde zat die vol olie, dus hebben we de krukaskeerring vervangen. Toen hij een paar dagen later weer in elkaar zat, merkte ik hetzelfde probleem opnieuw op, maar deze keer rook ik een vreemde geur toen hij slipte. Ik ontdekte dat het naar olie rook. Ik slaagde er net in de zogenaamde monteur te overtuigen, want hij bleef me aan het lijntje houden en zei dat het probleem niet bij de koppeling lag, dat hij die had gerepareerd. Nu is hij ervan overtuigd dat het probleem bij de versnellingsbak lag en dat die vervangen moest worden. Natuurlijk moest ik € 400 betalen voor de reparatie, maar op dit moment heb ik nog niets betaald, want de koppeling blijft slippen en heeft dezelfde geur.
Ik denk dat hij iets verkeerd doet, een keerring die niet verandert, ik weet het niet.
Laten we eens kijken of iemand mij kan begeleiden.
Groeten.