Zoek MDM

Bulletin

pneumatische centrale vergrendeling

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 10 maanden geleden #4609 door handmatig-mechanisch
Pneumatisch centraal vergrendelingssysteem Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo, ik heb een Cordoba uit 1998 en toen ik het Spy-alarm installeerde, had ik een probleem met het slot. Toen ik het alarm aanzette, sputterde een vergrendelingshendel, en nu werkt het niet meer, zelfs niet als ik de sleutel erin steek.

Ik heb de compressor verwijderd en na het aansluiten van gelijkstroom werkt het wel.

Wat zou er aan de hand kunnen zijn? Zit er ergens een zekering?

Bedankt

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 10 maanden geleden #4610 door handmatig-mechanisch
Reactie van een monteur op het onderwerp Re: pneumatische centrale vergrendeling
Controleer de zekeringen van de auto en controleer het aansluitschema van het alarm. Mogelijk hebt u een draad verkeerd om aangesloten. Dit kan een voedingskabel of een kabel van de centrale vergrendeling zijn.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 10 maanden geleden #4616 door handmatig-mechanisch
Reactie van een monteur op het onderwerp Re: pneumatische centrale vergrendeling
Nou, het probleem met de sluiting heb ik al opgelost: het was een doorgebrande zekering.
Het probleem is dat het bij mij niet goed werkt.

Het probleem ontstaat bij het installeren van een Spy LC211A-alarm.

Mijn auto heeft een pneumatisch slot, dus ik zet de starthulp in die positie.

Volgens het diagram zijn het oranje en wit/zwart samen, geel aarde, geel/zwart + 12 plus accu, dan houden we de witte over, waarvan ik heb geverifieerd dat deze 0V geeft als het alarm aan staat en 12V geeft als het alarm verwijderd is, en de oranje/zwarte geeft altijd 0V.

Nu heb ik in de auto 3 draden: Rood/Blauw 0V open dicht 12V dicht, Rood 12V continu en Rood/Groen 12V open dicht 0V dicht.

Kan iemand mij met al deze gegevens uitleggen hoe ik het moet zeggen?

Wat ik vreemd vind, is dat er geen 12V-kabel aanwezig is wanneer ik het alarm aansluit. Het kan dus zijn dat het bij mij niet werkt.

Ik heb alles al aangesloten.

Sorry voor het lange bericht, maar ik geef hieronder alle details.

Bedankt

José

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 10 maanden geleden #4636 door handmatig-mechanisch
maar je moet naar de sluitregeleenheid gaan waar de pneumatische pomp zit en daar moet je controleren welk signaal er binnenkomt en daar ga je eraan werken, controleer de connector en kijk welk signaal er binnenkomt als je de deuren opent of sluit en welke kabels er binnenkomen, je kunt ook op internet naar de alarmsite gaan en naar de montageschema's gaan en vragen om die voor de auto.-