Zoek MDM

Bulletin

De geur is verbrand

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
7 jaar 4 weken geleden #53261 door handmatig-mechanisch
Geur is verbrand Geplaatst door manual-mecanica
Hallo,

ik ben nieuw op dit forum, dus allereerst wil ik de hele community begroeten. Ik moet ook toegeven dat ik geen expert ben op dit gebied, dus als ik een heel simpele vraag heb, neem me dan niet kwalijk.

Ik heb een Seat, maar het punt is dat ik ergens ben beland waar ik niet had moeten zijn. Dit is een zeer steile afdaling zonder uitweg en zonder mogelijkheid om de auto te draaien, en een deel ervan was een pad. Het punt is, toen ik bergop ging, begon de auto te slippen, en tja... je kunt je de beproeving voorstellen om daar weg te komen.

Vanaf dat moment rook de auto een sterke brandlucht. Ze vertelden me dat het waarschijnlijk van de koppeling kwam. Het probleem duurde een paar weken, maar nu lijkt de geur verdwenen. Ik heb weinig geld en ik durf hem niet naar de garage te brengen.

Kan ik hem laten gaan, of ben ik dom?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
7 jaar 4 weken geleden #53262 door handmatig-mechanisch
Reactie van handmonteurs op het onderwerp: "De geur is verbrand"
Hallo maat! Groeten uit Patagonië, Argentinië (ik hou niet van voetbal, dus geen opmerkingen over het WK). Dat is waarschijnlijk wat je bedoelt met de koppeling. Als de auto nu prima rijdt, niet "schokt", slipt of andere geluiden of trillingen maakt, is er niets aan de hand.

Groeten.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
7 jaar 3 weken geleden #53267 door handmatig-mechanisch
Reactie van handmonteurs op het onderwerp: "De geur is verbrand"
Bedankt voor je antwoord . :) Dan wacht ik wel.