Zoek MDM

Bulletin

Hulp met Hyundai Matrix CRDI 1500 60Kw

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
7 jaar en 10 maanden geleden - 7 jaar en 10 maanden geleden #52837 door handmatig-mechanisch
Hulp bij Hyundai Matrix CRDI 1500 60Kw Geplaatst door manual-mecanica
Hallo allemaal en groeten aan de community.

Nou, ik heb dit voertuig en de krukassensor is kapot. Mijn probleem is dat ik hem niet op de motor kan vinden en ik weet niet waar hij zit. Kan iemand mij vertellen of een afbeelding sturen waar hij zit? Ik zou het enorm waarderen, want ik word er gek van dat ik de auto niet kan starten.

Ik heb op internet gezocht, maar ik kan nergens de locatie of waar hij op dit model zit vinden, zelfs niet op YouTube.

De motorversie is

: Hyundai Matrix 1500 CRDI 60 kW diesel.
Frame: KMHPN81VP2U029382 (motorversie D3).

Ik zou het erg waarderen als ik een afbeelding of schema zou hebben van waar hij zit.

PS: De afbeelding van het onderdeel is deze cdn.autoteilexxl.de/thumb?m=1&id=8057614&lng=es

Groeten aan de hele community.
Laatst bewerkt: 7 jaar 10 maanden geleden door .

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
7 jaar en 10 maanden geleden #52842 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Help met de Hyundai Matrix CRDI 1500 60kW
Niemand weet het. Ik wil alleen weten waar het is. :(

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
7 jaar en 9 maanden geleden #52894 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Help met de Hyundai Matrix CRDI 1500 60kW
Hallo, ik weet niet of dit nog steeds nuttig is, maar de nokkenassensor zit bovenop de motor en de krukassensor achterop de motor. Hij zit tussen de motor en het schutbord, zoals ze zeggen, iets vóór de nokkenassensor en is goed verborgen. Ik had dat probleem ook en het was moeilijk om hem eruit te krijgen. Het lijkt op de krukassensor van de Nissan QR25, iets soortgelijks, maar dan verborgen.