Hallo, ik ben nieuw op het forum. Ik heb sinds mijn aankoop een Hilux 2.5 TD uit 2006 en ik heb problemen met de brandstofinjectiecontrole. Het dashboardlampje gaat branden en de motor verliest vermogen. Ik zet de motor uit, start hem weer op en hij loopt normaal totdat het brandstofinjectiecontrolelampje weer gaat branden.
Toen ze hem de eerste keer scanden, vertoonde hij overmatige brandstoflekkage. Ze hebben de pomp schoongemaakt en de stroomregelklep vervangen, de injectoren en de rail gereinigd en het dieselfilter vervangen. Hij heeft bijna een maand gedraaid totdat hetzelfde probleem terugkwam.
Ze hebben hem opnieuw gescand en hij had hetzelfde probleem. Ze hebben de vier injectoren gekalibreerd, gerepareerd en twee van dezelfde platen vervangen. Hij heeft 15 dagen gedraaid, maar nu heeft hij hetzelfde probleem. Ze zeggen dat ik het filter moet vervangen, dat er vuil in moet circuleren, de scanner geeft een lek in het brandstofsysteem aan of zoiets, ik weet niet meer wat ik moet doen.
Als iemand me hierover advies kan geven, laat ik het ze weten.