Zoek MDM

Bulletin

Startprobleem Mitsubishi Galant 1.8 1991

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 11 maanden geleden - 16 jaar en 11 maanden geleden #4412 door handmatig-mechanisch
Mitsubishi Galant 1.8 1991 Startprobleem Geplaatst door manual-mecanica
Hallo allemaal, ik heb net deze site gevonden die ik geweldig vind!... Ik zal je mijn probleem vertellen om te kijken of je me kunt helpen... zoals ik in de titel al zei, ik heb een Mitsubishi Galant Super Saloon met een cilinderinhoud van 1,8 liter uit 1991. Het probleem is dat de bougies geen stroom krijgen. Eerst dacht ik dat het de accu kon zijn, ik heb die vervangen nu hij nieuw is, toen het probleem aanhield dacht ik dat het een zekering kon zijn, ik heb ze allemaal gecontroleerd... geen enkele was doorgebrand... Ik heb getest of de bobine stroom kreeg en daar bleef het bij, ik heb hem vervangen door een nieuwe en het probleem blijft... ergens vertelde iemand me dat het de condensator kon zijn... Ik heb hem vervangen door een nieuwe, maar het probleem blijft... Ik weet niet wat het anders zou kunnen zijn!! IK WAARDEER JE HULP ZEER! Als je meer informatie nodig hebt, zal ik gedetailleerd beschrijven wat je nodig hebt.

Nogmaals bedankt en groeten!!
Laatst bewerkt: 16 jaar 11 maanden geleden door .

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 11 maanden geleden #4413 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Startprobleem Mitsubishi Galant 1.8 1991
Uw auto heeft platina, als dat zo is, zou het de verdelerkap kunnen zijn, anders zou het platina kunnen zijn dat geen contact maakt en de bobine niet aanstuurt,

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 11 maanden geleden #4425 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Startprobleem Mitsubishi Galant 1.8 1991
Een auto uit '91 met platina?? Maakt niet uit...
Controleer de Hall-sensor in de verdeler; die gaat vaak kapot, en omdat ze geen referentie geven voor de eerste cilinder, is er geen vonk. Controleer ook het ontstekingsblok, de positieve en massa-aansluitingen en het vonksignaal.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 11 maanden geleden #4430 door handmatig-mechanisch
Hallo, je hebt gelijk, de auto is een platina exemplaar (hij had elektronische ontsteking, maar vanwege een probleem met de ontstekingsmodule en de kosten daarvan heb ik besloten terug te keren naar conventionele ontsteking). Ik zal alles wat je me vertelt bekijken en de resultaten posten.

Groeten en BEDANKT!!

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 11 maanden geleden #4446 door handmatig-mechanisch
Vriend van Rekoveco, in deze wereld raak je nooit uitgeleerd. - Verwijder de kabel die van de bobine komt en kijk of er stroom uitkomt. Zo ja, sluit hem dan opnieuw aan en kijk of er stroom naar de bougies gaat. Zo niet, dan is er mogelijk een kapotte verdelerkap of rotor. - Controleer het en laat het me weten.