Zoek MDM

Bulletin

het is moeilijk om hem in de eerste versnelling te zetten

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 11 maanden geleden #4410 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Het is moeilijk om in de eerste versnelling te komen.
Hallo! Bij mij zit het probleem nog steeds in de koppeling. Breng hem naar de garage en laat hem opnieuw controleren. Als je hem hebt vervangen, kijk dan of de auto begint te rijden wanneer je het pedaal loslaat en midden in de slag zit.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 11 maanden geleden #4415 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Het is moeilijk om in de eerste versnelling te komen.
Bedankt voor je reactie, maar het probleem zat niet in de koppeling, zoals Leoperello en Llolleo al zeiden. Het was gewoon de drijfstang, zoals Migueltfs al zei, die ik niet goed had afgesteld. Die stond verkeerd afgesteld. Even geduld en het probleem was opgelost. Nogmaals bedankt voor je snelle reactie. :lol:
Groeten.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 11 maanden geleden #4573 door handmatig-mechanisch
Hallo.
Voordat ik de koppeling controleer, wat naar mijn mening niet slecht is omdat hij net is ingelopen en nieuw is, zou ik, naast de afstelling van de drijfstang (die veel te maken heeft met het symptoom), ook de achterste motorsteun controleren, of drijfstang zoals hij genoemd wordt. Ook zou ik controleren of de schakelpookbevestiging goed vastzit. En aan de hand van de sporen die de bouten hebben achtergelaten, zou ik controleren of deze min of meer in dezelfde positie zit als voorheen.
Groeten allemaal.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 10 maanden geleden #4618 door handmatig-mechanisch
Hallo vriend, geef de koppeling iets meer speling en controleer of deze correct in het midden van de vrijstand stond toen je de hendel aansloot. Zo niet, koppel hem dan los en sluit hem weer aan. Laat iemand hem vanuit de auto voor je vasthouden.