Zoek MDM

Bulletin

Chevrolet Colorado misfire

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 11 maanden geleden #4374 door handmatig-mechanisch
Chevrolet Colorado slaat af Geplaatst door manual-mecanica
Hallo forumvrienden, mijn probleem is dat ik een Chevrolet Colorado uit 2005 heb en de laatste tijd moeite heb om de motor te starten. Ik ben er al mee naar een elektrozaak geweest en daar hebben ze een probleem met de startmotor uitgesloten. Ze vertelden me dat het signaal soms het relais dat de motor aanstuurt niet bereikt. Het probleem is dat ze geen informatie over dit model hebben en eerlijk gezegd wilden ze geen enkel risico nemen, omdat ze zeggen dat er mogelijk een ontstekingsmodule in zit, aangezien het bij dit model niet nodig is om de sleutel uit te zetten totdat de motor start. Het symptoom is dat de werking onregelmatig is, soms valt hij heel vaak uit en soms niet. Als u hierover informatie heeft en weet over deze module, zou ik uw hulp zeer op prijs stellen.
Met vriendelijke groet, Jemago:(

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 11 maanden geleden #4382 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-Mecanica op het onderwerp Re: Chevrolet Colorado misfire
Hallo vriend, ik ben Roberto. Ik woon op Tenerife, Spanje. Ik ben geen expert, maar ik ken je automodel. Hoewel ik met Mercedes en BMW werk, geef ik je mijn persoonlijke telefoonnummer. Stuur me eerst een berichtje. Jij bent degene met de Chevrolet. Ik vind je geweldig. 610477682. Ik hoop je te helpen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 11 maanden geleden #4417 door handmatig-mechanisch
Hallo, controleer de bedrading waar de kabels het interieur van de auto binnenkomen. Normaal gesproken ontstaan er foutieve bedradingscontacten in die connector wanneer de auto niet start. Test vanaf dat punt of er stroom door de kabel naar de automatische starter gaat. Doe de test en laat het me weten.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 11 maanden geleden #4422 door handmatig-mechanisch
Bedankt aan beide vrienden voor het reageren, ik zal de bedrading controleren zoals aangegeven en ik zal je het resultaat laten weten, aan Roberto bedankt voor het reageren, maar ik woon in Mexico en het is een beetje moeilijk voor mij om je telefonisch te bereiken, mijn e-mailadres is
Bedankt.
Met vriendelijke groet, Jesus M. Gzz.