Zoek MDM

Bulletin

Nissan Sentra B15 remprobleem

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 3 maanden geleden #49545 door handmatig-mechanisch
Nissan Sentra B15 remprobleem Geplaatst door manual-mecanica
Hallo, groeten allemaal... Ik heb een Nissan Sentra B15 die me dag en nacht in de weer heeft...
ze hebben de rembekrachtiger,
de hoofdremcilinder
en de remleidingen voor vervangen.
De auto start prima, maar na een tijdje of een kilometer begint hij zo langzaam te worden dat de voorremmen, dat wil zeggen de schijven, blokkeren en roodgloeiend worden, maar ze zijn niet krom... Ik heb ze laten controleren en ik zou graag willen dat u me met dit probleem helpt... bedankt en groeten.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 3 maanden geleden #49547 door handmatig-mechanisch
Reactie van monteurs het remprobleem van de
Hallo, je probleem ligt waarschijnlijk hier. De middenstang heeft een regelsysteem, hij staat waarschijnlijk te ver naar buiten. Je moet geleidelijk een of twee slagen toevoegen en de rem testen om te controleren of hij niet te laag staat. Ik hoop dat het helpt, succes.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 2 maanden geleden #49679 door handmatig-mechanisch
Reactie van monteurs het remprobleem van de
Hetzelfde overkwam mij met de auto van een klant. Zoals hieronder vermeld, gaat het om de afstelling van de zuigerstang. Soms is het echter meer dan dat. Als de zuigerstang of hoofdremcilinder verkeerd op het automodel is gemonteerd, remt de auto, zelfs als deze is afgesteld, niet goed. Bij deze auto's zien de hoofdremcilinders er aan de buitenkant hetzelfde uit, maar de interne zuiger vertoont verschillen.