Laten we eens kijken hoe het gaat. De koppeling van je auto is hydraulisch en de vloeistof die hij gebruikt is dezelfde als die van de remmen. Controleer eerst het niveau van het reservoir, als ik me goed herinner. Het reservoir is hetzelfde als de rempomp. Controleer het plastic reservoir. Komt er nog een slang uit? Zo ja, dan wordt hetzelfde reservoir gebruikt. Zo niet, dan zit er naast de pomp en de rembekrachtiger een kleiner plastic reservoir met een gele dop. Als het vloeistofniveau te laag is, dan is er sprake van een vloeistoflek. Dit kan afkomstig zijn van de hydraulische kraag. Om te controleren of het daar vandaan komt, kijk je tussen de motor en de bak. Je kunt het van onderaf zien, bij de vlek van de remvloeistof. Als dat zo is, moet je de transmissie verlagen en de kraag vervangen. Ik raad het originele merk of dat van LUK aan. Als je geen vloeistof kunt vinden, controleer dan de slang die de vloeistof naar de kraag voert. Deze is van zwart plastic en loopt onder de accu door. Het accuzuur tast de accu aan. Dit is het meest voorkomende probleem hier in Cuernavaca Mor.: de slang. De dealer verkoopt die en het is heel goedkoop. De normale levensduur van deze koppelingen is ongeveer 45.000 kilometer. Heeft u nog vragen? Neem dan contact met me op, ik help u graag verder.