Zoek MDM

Bulletin

Problemen met het elektrische gedeelte

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar 2 maanden geleden #4131 door handmatig-mechanisch
Problemen met het elektrische gedeelte Gepubliceerd door manual-mecanica
Ik heb echt hulp nodig. De truck heeft geen vermogen, slaat af wanneer ik de airconditioning aanzet en schakelt niet goed. De brandstofinjectiepomp is gecontroleerd en er waren geen problemen, en de transmissie had ook geen mechanische problemen.
De monteurs die ik heb bezocht, vertelden me dat het geen mechanisch probleem was, maar eerder iets in de computer of elektronica.

HET IS EEN NISSAN SERENA UIT 1997 MET EEN CD20-MOTOR MET ELEKTRONISCHE TURBO DIESELINJECTIE

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar 2 maanden geleden #4167 door handmatig-mechanisch
Reactie van de handmechanica op het onderwerp Re: Problemen met het elektrische gedeelte
Heb je alle dieselfilters gecontroleerd, als ik me niet vergis? Deze hebben ook een filter in de brandstoftank. - Groeten, Alfredo

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar 3 weken geleden #4756 door handmatig-mechanisch
Reactie van de handmechanica op het onderwerp Re: Problemen met het elektrische gedeelte
Ik ken een Alfa 145 die, afhankelijk van de elektrische vraag, afslaat. Dat kan door het draaien aan het stuur, het aanzetten van airco, het aanzetten van de verlichting of een combinatie van deze factoren. De oorzaak is een onstabiele stationairloop vanwege een defect in het gasklephuis, wat leidt tot een daling van de stationairloop. Deze combinatie kan er ook voor zorgen dat de flowmeter beschadigd of vuil is.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar 2 weken geleden #4770 door handmatig-mechanisch
Voordat u in het donker rondloopt of gaat nadenken over het geslacht van de engelen, moet u de diagnose-aansluiting aansluiten en de motor-ECU controleren.
Ten tweede moet u de plus- en de massa-aansluitingen van de ECU controleren. Aangezien de pomp wordt onderhouden en de motor stopt wanneer een verbruiksartikel (airconditioning) wordt geïnstalleerd, moet u controleren op een spanningsval in deze aansluitingen.

Met vriendelijke groet.