Zoek MDM

Bulletin

hulp bij brandstofmeterprobleem

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 9 maanden geleden #44974 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp: Hulp bij een probleem met de brandstofmeter.
Ja, altijd, of de motor nu aan of uit staat, met of zonder sleutel, met de schakelaar open of gesloten, maakt het geen enkele beweging. Daarom vroeg ik of er een specifieke zekering is voor deze indicator, en ik weet niet of dit er iets mee te maken heeft, maar als ik de motor start of hem aanzet met de sleutel, gaan de lichten aan en ze blijven altijd zo. Ik heb geen schakelaar gevonden om ze uit te schakelen.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 9 maanden geleden #44979 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp: Hulp bij een probleem met de brandstofmeter.
Hallo allemaal, herejejeje, uit wat je zegt, komt het erop neer dat het nooit beweegt. Mijn mening is dat het probleem in het instrumentenpaneel zit. Als de storing in de brandstofmeter in de tank zit, zou deze, als het contact is uitgeschakeld, op het instrumentenpaneel in orde moeten blijven staan. Als de zekering in het brandstofsysteempaneel doorbrandt door kortsluiting, zou deze altijd op uit moeten staan. Wat de verlichting betreft, afhankelijk van de markt waar de auto is verkocht, kunnen deze permanent zijn of, zoals je zegt, permanent branden terwijl de kentekenplaat is ingeschakeld. Met vriendelijke groet.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 9 maanden geleden #45044 door handmatig-mechanisch
Bedankt voor je hulp, met deze referentie zal ik de werking van de indicator controleren, nogmaals bedankt