Hallo Ismael 53, wat er is gebeurd, is dat de auto perfect liep, maar zomaar en zonder waarschuwing stopte hij met werken. Ik begon te controleren waarom en ik realiseerde me dat er in geen van de injectoren een puls zat en dus kreeg ik een computer met dezelfde serie, dezelfde kenmerken en alles, hoe dan ook, een identieke. Ik heb hem vervangen en voila, het probleem is opgelost. De auto begon perfect te lopen, maar bij stationair draaien bij het accelereren slaat de motor af alsof er teveel lucht door het spruitstuk stroomt. Ik heb alle vacuüms gecontroleerd en die waren in orde. Toen realiseerde ik me dat de kabelboom van de MAF-sensor in slechte staat was, omdat ik die al had gerepareerd en ik daarheen was gegaan en dat zou de storing kunnen zijn. En toen zat het TPS-pedaal los. Ik heb hem er weer op gezet en niets. Het probleem is dat ik de twee sensoren en de computer al heb getest in de auto van een vriend die hetzelfde is als de mijne en die werken prima. Nu heb ik geen idee wat het morgen kan zijn. Ik zal een video uploaden van de storing die het veroorzaakt, zodat je een beter beeld krijgt van de storing, want vandaag heb ik de hele dag besteed aan het opnieuw controleren van wat ik al had gecontroleerd en Niets. Wat fiat147 zegt over hoe je het moet scannen. Ik heb het al op internet gevonden, maar ik had er vandaag geen tijd voor. Morgen upload ik de video daarvan ook.
Groeten en bedankt.