Zoek MDM

Bulletin

Hulp bij een probleem met een Fiat Strada 1.7 TD uit 2005

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 7 maanden geleden - 11 jaar en 7 maanden geleden #44559 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp: Hulp bij een probleem met een Fiat Strada 1.7 TD uit 2005.
Hallo allemaal, Diego; ik vergat iets belangrijks: de staat van de massaverbindingen controleren, van de motor naar het chassis, en van de motor naar de minpool van de accu en
de minpool van de accu zelf (waar geen sulfatering wordt gedetecteerd). Meet met de minpool van de tester naar de massa van de accu de spanning tussen het chassis en de motor. Ik weet niet of je me begrijpt, maar de spanningsval moet klein zijn; over het algemeen wordt een spanningsval van minder dan 0,15 V naar de massa als een goede verbinding beschouwd. Met vriendelijke groet
Laatst bewerkt: 11 jaar 7 maanden geleden door .

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 7 maanden geleden #44560 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp: Hulp bij een probleem met een Fiat Strada 1.7 TD uit 2005.
Bedankt! Kijk, ik heb deze meting gedaan met het contact uit – ik heb de sleutels niet eens omgedraaid. Van de pluspool naar de bougiekabel geeft hij de accuspanning aan. Van de minpool naar de bougiekabel geeft hij 0 V aan. Met het contact aan geeft hij van de minpool naar de bougiekabel de accuspanning aan!

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 7 maanden geleden #44561 door handmatig-mechanisch
Hallo allemaal, Diego, dat zou het probleem niet moeten zijn. Ga door met de diagnose. Je bent op de goede weg. Veel succes en sterkte. Met vriendelijke groet,
allemaal.