Zoek MDM

Bulletin

waarom blijft het versneld?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 10 maanden geleden #44450 door handmatig-mechanisch
het antwoord van monteurs op de vraag waarom de versnelling zo blijft?
Bedankt, ik heb de reset al gecontroleerd door de accu los te koppelen en ik heb nog steeds geen kapotte slang gevonden waar de lucht en de stationairloopklep zouden kunnen zitten. Ik heb de IAC erop gezet en heb hem vervangen door drie andere die ik heb (gebruikt), maar ze geven allemaal hetzelfde probleem. Dat lijkt me vreemd, tenzij je beveiliging zo slecht is dat geen van hen goed werkt. Het probleem doet zich niet voor als ik de sensor loskoppel. Kan het zijn dat de computer kapot is of dat er gewoon een compleet nieuwe sensor is gemonteerd?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 10 maanden geleden #44452 door handmatig-mechanisch
Hallo, als je het je nog herinnert, vertelde ik je over de flowmeter en het meten van de brandstofdruk op de helling. Daarmee kun je min of meer vertellen wat ik in eerdere antwoorden heb gezegd. Ik heb de IAC nooit begrepen, want als hij werkt, dan werkt hij. De stroom die hem aanstuurt, kan oscilleren. Dit wordt geregeld door de ECU en dat wordt weer bepaald door de motorbelasting. De flowmeter bepaalt dat, maar als hij al oud of vuil is... nou, ga dan verder en kijk wat je ervan vindt. Groeten!!

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 10 maanden geleden #44457 door handmatig-mechanisch
Als er geen gebarsten slang is, kunnen de mogelijke luchtinlaten de PCV zijn, die mogelijk vuil is, en de filterbus-aftapklep, die mogelijk open is gelaten. Een ander punt is het controleren van de lambdasonde om te zien welke schommelingen deze heeft bij stationair draaien. Er zijn zoveel dingen die je moet bekijken en één voor één moet testen, anders word je gek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 10 maanden geleden #44485 door handmatig-mechanisch
Nou, tot nu toe heb ik geen slang of iets anders gevonden dat lucht zou kunnen lekken, en ik neem aan dat het stationairventiel de IAC is, en ik heb er natuurlijk wel vier gebruikt, en ze doen allemaal precies hetzelfde. Lijkt het me vreemd dat ze niet met alle ventielen werken? Tenzij ik zoveel pech heb en er geen één werkt, wat kan ik dan nog meer controleren?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 10 maanden geleden #44486 door handmatig-mechanisch
Hoi Cesxandro, de PCV is de carterventilatieklep. Deze bevindt zich meestal in de "afdekkap" of tuimelaars. Er komen twee slangen uit. Soms blijft hij open staan ​​door oliedamp te introduceren en het stationair draaien te versnellen. Probeer tijdens het draaien de dikste te buigen zodat er geen lucht doorheen kan om te zien of het toerental daalt. Een andere mogelijkheid is de canister-solenoïdeklep. Sluit de slang die naar het inlaatspruitstuk gaat af vanaf deze klep. Laten we eens kijken wat je ons vertelt. Groeten!!
Ik denk niet dat alle IAC's die je hebt, slecht zijn, ik denk dat het daar niet zit.