Beste vrienden, het is altijd een plezier om hier te vragen, al mijn vragen zijn volledig beantwoord, bedankt.
Ik heb een Chevrolet Espar die binnenkwam met kromme kleppen en slechts één uitlaat. Pas op, de riem was niet doorgesneden, ze hadden hem gewoon te veel toeren laten maken en de klep bleef haken, waardoor de drijfstang brak. Alles is gerepareerd, ik heb de hele cilinderkop uit voorzorg laten vervangen en heb alles meteen weer in elkaar gezet. Ik heb de kleppen afgesteld op 0,23 mm inlaat en 0,28 mm uitlaat, ik heb de riem gemonteerd met de fabrieksmarkeringen, de krukaspinionpunt omhoog gericht naar de PSM van de nokkenas en de nokkenas op de bijbehorende markering, dus het probleem is dat hij niet meteen start, het duurt even. Ik geef gas en hij start en schudt en trilt meer dan mijn idool Sandro en het gele lampje blijft branden. Ik heb de motor goed gecontroleerd en ik zag dat er een positiesensor op de nokkenas en krukas zit. Moet ik dit doen, overwegen of op een andere manier configureren? Alvast hartelijk dank.