Heel goed aan alle leden van deze pagina en dit forum,
Ik ben hier nieuw, ik heb een Volkswagen Passat uit 2003, 1.8 4-takt handgeschakelde motor, het probleem is het volgende: ik reed normaal en plotseling sloeg hij af en startte niet meer, maar als ik de schakelaar open (start) werkt het elektrische gedeelte in de zin van de verlichting, deuren, ramen en radio, maar als ik de sleutel omdraai om de motor te starten doet hij niets, hij vonkt niet, ik weet niet veel van mechanica, ik heb gezocht naar een monteur en hij zei dat het niet de distributieriem is dat de motor niet op slot zit, hij heeft de bovenste kap van de motor verwijderd waar de bougies zitten en volgens hem zijn de kleppen niet verbogen of zoiets, maar ik denk dat hij me niet precies wilde vertellen wat er aan de hand is, hij zei dat ik de motor moest demonteren en zo, het punt is dat hij me vertelde dat de motor gerepareerd kan worden en dat ik de motor niet hoef te vervangen, maar hij vertelde me niet precies wat er aan de hand is en toch rekent hij me meer dan het vervangen van de motor, ik heb hem verteld dat ik zou Ik dacht erover na en besloot om het op deze manier te onderzoeken om een idee te krijgen.
Let op: Hij vertelde me niets over de benzinepomp, de verdeler of iets anders.
Kan iemand mij helpen, dit is mijn e-mailadres: