Zoek MDM

Bulletin

VREEMD MOTORPROBLEEM

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 4 maanden geleden #41109 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-Mechanics op het onderwerp: VREEMD MOTORPROBLEEM
Als ik het heb over de vierde versnelling bij 4.000 tpm en met de auto op 90° (wanneer de ventilator aanslaat), dan
zijn er regeleenheden die ook snelheidsgestuurd zijn. Schakel naar de vijfde versnelling, geef hem een beetje gas en je zult zien hoe hij zichzelf herstelt.

Wat betreft de vertraging bij het schakelen: ik kan je niet vertellen of dat dezelfde reden heeft. Maar controleer wel of het luchtfilter en het brandstoffilter schoon zijn.
(Het is me overkomen in andere auto's waar, omdat het brandstoffilter erg versleten was, de auto met vertraging startte, of zelfs afsloeg en niet aansloeg omdat het zo vies was.)

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 4 maanden geleden #41116 door handmatig-mechanisch
Nou, ik hoop dat u mij begrijpt. Als u de tank te vol laat lopen door de carrosserie te verplaatsen en er wat meer benzine in te doen, raakt de tankklep altijd beschadigd. Daardoor komen er geen gassen meer vrij met een bepaalde druk, maar wordt er pure benzine doorgelaten. Deze benzine bereikt het luchtverdeelstuk en verandert het mengsel. Een eenvoudige test is om de vacuümslang van de tank los te koppelen en te kijken of er geen benzine lekt. Als u de slang losgekoppeld laat en een ritje maakt, is de kans groot dat de tank goed werkt. Laat een reactie achter als uw probleem is opgelost.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 4 maanden geleden #41119 door handmatig-mechanisch
Allereerst, heel erg bedankt. Omdat ik geen idee heb waar de lucht- en brandstoffilters zitten, en ik wist niet eens wat een jerrycan was, zou ik hem naar een garage moeten brengen, en ik zit er financieel behoorlijk slecht aan toe deze maand. Dus voorlopig doe ik wat igryo me zegt. Ik heb vrijdag een rit van 150 km, dus dat is een goede gelegenheid om hem eens flink aan de tand te voelen. Dan tank ik de tank helemaal vol en kijk ik of het probleem daarmee is opgelost. Ik laat het je in ieder geval weten.

Heb je tips of suggesties?

Nogmaals bedankt en met vriendelijke groet, allemaal!

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 4 maanden geleden #41120 door handmatig-mechanisch
IK BEN HET ER OOK MEE EENS DAT HET EEN PROBLEEM IS MET DE TANKADEMING. DE INSTALLATIE VAN HET EVP-SYSTEEM MOET WORDEN HERZIEN.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 4 maanden geleden #41123 door handmatig-mechanisch
Sorry dat ik van het onderwerp afdwaal, wat is EVP???