Ik vertel je een paar maanden geleden werd mijn auto warm en spoot al het water door de radiatortank kokend, de laatste tests die ik deed, verwijderde ik de slang die van de motor naar de radiator gaat en het spoot als een spray al huilend, dus besloot ik om het in handen te krijgen en de waterpomp, cilinderkoppakking, krukastandwiel te vervangen, de cilinderkop werd ok gecontroleerd, distributieriem, vandaag heb ik mijn auto gemonteerd en hij startte beter dan ik had verwacht, het geluid was perfect, maar het probleem deed zich voor bij mij hetzelfde als in het begin, dezelfde symptomen, het spoot water door de tank, de enige grote twijfel is dat ik de originele radiator heb en die tekenen van kalkaanslag of roest vertoont, zou het probleem kunnen zijn dat het water niet goed wegloopt en dat zijn de symptomen, ik heb nog steeds geen thermostaat geplaatst mijn auto is een Hyundai Elantra 1.6 uit 1993 maar, ja, ik heb alles al vervangen, wat zou het kunnen zijn. Bedankt voor je reactie.