Hoi, hier ben ik weer. Nou, ik zal je vertellen dat ik de cilinders en remblokken van een R-5 van een vriend heb vervangen en dat alles goed is gegaan. Er zat een automatisch afstelsysteem op en ik moest de plaat kopen omdat die er niet op zat. Nou, het probleem komt nu. Nadat ik alles heb gemonteerd en ik klaar ben om de remmen te ontluchten, kan ik de lucht niet uit het circuit krijgen. Ik heb gecontroleerd of alle aansluitingen goed zijn afgesloten, er zijn geen lekken (tenminste, dat zie ik, en ik verzeker je dat ik goed kijk). Het komt erop neer dat ik al uren pomp en er komt altijd wat lucht uit. Ik zal je vertellen hoe ik het doe. Ik heb het reservoir van de remvloeistofpomp open en tot de rand gevuld met vloeistof. Het begint met het wiel dat het verst van de pomp af zit. Een vriend helpt me met pompen. Zodra ik hem dat vertel, drukt hij op het pedaal en op dat moment open ik de ontluchter een paar seconden en sluit hem weer. Dat is het moment waarop mijn vriend het pedaal loslaat en dan... het begint weer te pompen... Ik weet het niet, ik denk dat ik iets over het hoofd zie, want ik heb al eerder remmen ontlucht en het was niet zo moeilijk om de lucht eruit te krijgen... Ik heb een lampje nodig om me te verlichten... hahaha... verdorie, als iemand me kan helpen, dan is dat geweldig... bedankt.