Zoek MDM

Bulletin

Renault Megane Classic automatische transmissie

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 10 maanden geleden #26351 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Renault Megane Classic automatische transmissie
Hoewel de storingen in dit type transmissie vergelijkbaar zijn, worden ze niet altijd op dezelfde manier opgelost. Scan uw voertuig en ik help u graag verder.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 7 maanden geleden #30084 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Renault Megane Classic automatische transmissie
Vertel me eens, FHP, een van de symptomen was dat hij niet veel vermogen had in de eerste of de achteruit? Ik vertel het je omdat dat bij mij ook het geval is. Stel je voor dat ik mijn versnellingsbak heb vervangen vanwege die symptomen, maar we hebben de solenoïdeklep niet vervangen en HET IS NOG STEEDS HETZELFDE. Ik heb een Scenic uit 2001 met een automatische transmissie en die heeft 100.000 km op de teller staan. Sommigen zeggen dat de versnellingsbakolie niet afkoelt en dat de sensor daarom aangaat, anderen zeggen dat het de olie is... enzovoort. De waarheid is dat ik dat niet nog eens wil meemaken en ik wil de Scenic repareren zodat ik hem met mijn familie kan delen, weet je. De monteurs hier in Panama zijn niet erg goed in Europese auto's en deze auto's zijn zo goed als ze zijn. Oh, er komt ook een geluid uit, alsof er een niet al te luid piepgeluid uit de solenoïdekleppen komt. Is jou hetzelfde overkomen?

Groeten en bedankt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 7 maanden geleden #30107 door handmatig-mechanisch
Nee, mij is zoiets niet overkomen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 7 maanden geleden #30149 door handmatig-mechanisch
Wie weet wat er met mijn Renault Scenic 1.6 16V aan de hand zou kunnen zijn? Zou het fabrieksschade kunnen zijn, want zelfs het vervangen van de automatische transmissie heeft het niet opgelost... Ik ben helemaal oren...

Alvast bedankt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 7 maanden geleden #30150 door handmatig-mechanisch
En hoe ging het met jou, Chonih?

Dankjewel.