Zoek MDM

Bulletin

Renault Megane Classic automatische transmissie

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 1 maand geleden #22822 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Re: Renault Megane Classic automatische transmissie
Ik heb hem naar mijn lokale Renault gebracht, maar de monteur weet niet hoe hij hem moet repareren.
Ik ben nog steeds op zoek naar een monteur, want iedereen zegt dat ik de versnellingsbak moet vervangen omdat de magneetklep niet los zit.
Hoe dan ook, ik kan wel iemand vinden die de versnellingsbak voor me kan repareren, want ik kan niet alles vervangen; de reparatie is meer waard dan de auto.
Hoe dan ook, de auto rijdt nog.
Bedankt voor je interesse. Als het me lukt om hem te repareren, laat ik het je weten. Met vriendelijke groet.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 2 weken geleden #24071 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Renault Megane Classic automatische transmissie
Ik heb hetzelfde probleem met mijn Scenic.
Naar aanleiding van wat fhp postte, vertelden ze me bij een Renault-dealer in de buurt van Ferrol dat ze dat onderdeel zouden bestellen en vervangen. Ik wacht erop.
Ze vertelden me dat reparatie 7701208174 SOLENOÏDEKLEP niet onder de garantie viel.
Zodra ze het vervangen, laat ik je weten hoe het gaat.
Bedankt, fhp.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #25345 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Re: Renault Megane Classic automatische transmissie
Heb je het al gemaakt? Ik wacht er nog steeds op.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 10 maanden geleden #26156 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Renault Megane Classic automatische transmissie
Ik heb dat onderdeel 15 dagen geleden laten installeren en tot nu toe is het niet meer kapot gegaan.
Nu dat niet gebeurt, moet ik langer wachten.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 10 maanden geleden #26325 door handmatig-mechanisch
Hij heeft me nooit meer in de steek gelaten en sindsdien heb ik meer dan 50.000 km gereden.
Het duurde lang om de storing te vinden, en de monteur besteedde veel tijd en talloze telefoontjes naar de technische dienst van Renault. Eerlijk gezegd had ik geluk dat ik iemand vond die er iets om gaf. Anders hadden ze de versnellingsbak vervangen en was ik weggeweest.