Zoek MDM

Bulletin

Renault Megane Classic automatische transmissie

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 6 maanden geleden #22822 door handmatig-mechanisch
Antwoord van Manual-mechanics op het onderwerp Re: Re: Automatische versnellingsbak Renault Megane Classic
Ik heb de auto naar de Renault-dealer in mijn woonplaats gebracht, maar de monteur daar weet niet hoe hij het moet repareren.
Ik ben nog steeds op zoek naar een monteur, want iedereen zegt dat ik de hele versnellingsbak moet vervangen omdat de magneetklep niet los zit.
Ik kan echter niemand vinden die de versnellingsbak kan repareren, omdat ik het me niet kan veroorloven om de hele versnellingsbak te vervangen; de reparatie kost meer dan de auto zelf.
De auto rijdt overigens nog wel.
Bedankt voor je interesse; ik laat het je weten als het me lukt om het te repareren. Met vriendelijke groet.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 4 maanden geleden #24071 door handmatig-mechanisch
Antwoord van Manual-mechanics op het onderwerp Re: Automatische versnellingsbak Renault Megane Classic
Ik heb hetzelfde probleem met mijn Scenic.
Naar aanleiding van wat fhp schreef, vertelden ze me bij een Renault-dealer in de buurt van Ferrol dat ze het onderdeel zouden bestellen en vervangen. Ik wacht tot het binnenkomt.
Ze zeiden dat reparatieonderdeel 7701208174, de magneetklep, niet onder de garantie valt.
Ik zal een update plaatsen zodra ze het vervangen hebben.
Bedankt, fhp.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #25345 door handmatig-mechanisch
Antwoord van Manual-mechanics op het onderwerp Re: Re: Automatische versnellingsbak Renault Megane Classic
Heb je het al opgelost? Ik wacht nog steeds op dat onderdeel.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden #26156 door handmatig-mechanisch
Antwoord van Manual-mechanics op het onderwerp Re: Automatische versnellingsbak Renault Megane Classic
Ik heb dat onderdeel 15 dagen geleden laten installeren en het is tot nu toe nog niet kapot gegaan.
Omdat het niet altijd kapot gaat, zullen we nog even moeten wachten.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden #26325 door handmatig-mechanisch
Het heeft me sindsdien nooit in de steek gelaten, en ik heb er al meer dan 50.000 km mee gereden.
Het vinden van de oorzaak was lastig; de monteur heeft er veel tijd in gestoken en talloze telefoontjes naar de technische dienst van Renault gepleegd. Eerlijk gezegd had ik geluk dat ik iemand trof die er echt om gaf, anders hadden ze gewoon de versnellingsbak vervangen en het daarbij gelaten.