Zoek MDM

Bulletin

Glof 1990 zet druk en druk op het filter van

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 8 maanden geleden #39070 door handmatig-mechanisch
Reactie van handmonteurs op het onderwerp Glof 1990 zet druk en druk op het filter
Het is een 1.6-motor, dus het zou ook een klep kunnen zijn, dat zou makkelijker zijn. Ik haal de motor er vandaag uit om grondig te controleren wat er aan de hand is.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 8 maanden geleden #39071 door handmatig-mechanisch
Reactie van handmonteurs op het onderwerp Glof 1990 zet druk en druk op het filter
Het is een 1,6-liter benzinemotor, en ja, die heeft al flink wat kilometers gemaakt. Het luchtfilter raakt volledig onbruikbaar na een kilometerstand van meer dan 20. Het vervelende is dat er olie in de carburateur begint te lekken, wat uitlaatgassen en schokken veroorzaakt. Zolang het filter in goede staat is, is er geen probleem. Los van de olie die in de carburateur lekt, merk ik echter al een paar weken een geleidelijke afname van het vermogen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 8 maanden geleden #39080 door handmatig-mechanisch
Ik wil u vragen: is het oliepeil correct of te hoog?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 8 maanden geleden #39082 door handmatig-mechanisch
Ja, mijn vriend, als de carterontluchting niet verstopt is, neig ik helaas naar de zuigerveren. Het is nog maar de vraag of het geleidelijk of plotseling is gebeurd. Het is waarschijnlijk nodig om de compressie te meten om kleppen, zuigerveren of pakkingen uit te sluiten. Met vriendelijke groet.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 8 maanden geleden - 12 jaar en 8 maanden geleden #39084 door handmatig-mechanisch
Ik probeer het oliepeil goed op peil te houden. Het is me nog nooit overkomen, omdat ik wist (ik weet niet of het een fabeltje is) dat de krukaskeerring verslechtert.
Laatst bewerkt: 12 jaar 8 maanden geleden door .