Hartelijk dank voor jullie reacties. Morgen zal ik het advies van Lord bekijken:
Code:
-Het is ook mogelijk dat u de aansluitingen van de magneetventielen hebt verwisseld, de EGR-aansluiting op de turboklep en vice versa, aangezien de magneetventielen hetzelfde zijn en dit kan gebeuren als ze samen zitten.
Aan de andere kant, het deel van de vragen dat u mij hebt gesteld:
de klep creëert een constant vacuüm, maar de doorgang naar de uitstroom blijft ook dat constante vacuüm, de buizen verliezen geen lucht, de turbo blijft volledig geactiveerd, maar regelt niet met acceleratie, en aan de andere kant, als ik accelereer op een helling, komt hij naar beneden en heeft geen vermogen, met andere woorden, de auto is (flikker) zoals ze in mijn land zeggen (geen belediging voor homo's)
Ik zal je morgen vertellen wat ik probeer. In de tussentijd zou ik alle kleine gegevens of ideeën die je me geeft op prijs stellen. Morgen zal ik het in de computer zetten en kijken wat de dialyse me vertelt. Ik zal de connectoren controleren en ook naar de dialyse van de injectoren kijken, want er is er één die een beetje vuil lijkt te zijn. Hoewel ik er reiniger in heb gedaan, lijkt het erop dat het niet goed werkt als ik het op toeren breng. Er klinken klik-klik-klik-geluiden.