Zoek MDM

Bulletin

Problemen met het Orion 1.6-injectiesysteem

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 4 dagen geleden #38580 door handmatig-mechanisch
Reactie van de mechanische handleiding op het onderwerp problemen met het Orion 1.6-injectiesysteem
Hij is er vanzelf afgegaan, soms loopt hij of rijd ik een paar kilometer en begint hij te haperen, en soms doet hij het vanaf het begin, hij vertoont geen storingsgedrag en als ik hem controleer, werkt alles, maar hij pompt geen benzine. De pomp werkt, hij maakt een geluid in de relais en dan slaat hij af. Nu ga ik de kabels één voor één controleren.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 4 dagen geleden #38588 door handmatig-mechanisch
Reactie van de mechanische handleiding op het onderwerp problemen met het Orion 1.6-injectiesysteem
HET PAST NIET ZO MAAR, HET VERTOONT GEEN FOUTGEDRAG. SOMS LOOPT HET ALS EEN UURWERK EN MAAKT HET PLOTSELING EEN GELUID IN HET RELAIS EN STOPT HET. IK CONTROLEER ALLES EN HET IS IN ORDE. IK KAN DE FOUT NIET VINDEN
.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 4 dagen geleden #38590 door handmatig-mechanisch
Hallo, controleer het brandstoffilter in de tank, het filter erbuiten en de pomp. Zelfs de benzine, die naast vuil ook water kan bevatten. Laat het me weten, ik ben online.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 3 dagen geleden #38594 door handmatig-mechanisch
Hoi Fiorino, ik heb het filter al vervangen en geleegd. De pomp zuigt brandstof aan en bereikt de carburateur. Ik heb het getest door de hele carburateur te demonteren. Ik heb de pomp en het injectierelais vervangen. Nu heb ik ontdekt dat het relais soms wel en soms niet werkt, en als het uitgaat, is het hetzelfde: het relais valt uit. Ik moet een draadbreuk of iets dergelijks hebben, anders eet ik iets en ik weet niet wat het is. Ik heb hem naar een monteur gebracht en hij weet het ook niet, hahaha. Ik blijf kijken wat er aan de hand is.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 3 dagen geleden #38609 door handmatig-mechanisch
Probeer de injectiepomp eens. Normaal gesproken stopt de pomp met werken als de benzine op is.