Zoek MDM

Bulletin

Problemen met het Orion 1.6-injectiesysteem

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 9 maanden geleden #38610 door handmatig-mechanisch
Reactie van de mechanische handleiding op het onderwerp problemen met het Orion 1.6-injectiesysteem
Heb je het filter gecontroleerd? Controleer ten slotte het injectorsignaal terwijl de motor draait en zorg ervoor dat het geen signaalprobleem is. Heb je geprobeerd de scanner aan te sluiten om te kijken of die een foutdiagnose geeft?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 9 maanden geleden #38612 door handmatig-mechanisch
Reactie van de mechanische handleiding op het onderwerp problemen met het Orion 1.6-injectiesysteem
Hallo Daniel, ja, ik heb de storing al gevonden. Hij stuurt geen stroom meer naar de pomp, daarom werkt hij elke keer als ik alles controleer. Nu heb ik ontdekt dat hij niet aankomt. Ik ben op zoek naar de oorzaak van het probleem. Het hele elektrische systeem werkt prima, de zekering en het relais zijn al vervangen. Nu ga ik het geweer demonteren om te kijken of het probleem intern is. Heel erg bedankt allemaal. Ik vertel jullie later wat er is gebeurd.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 9 maanden geleden #38638 door handmatig-mechanisch
Als dat het geval is, stuur dan gelijkstroom naar de pomp om de werking te testen. Als de pomp niet uitvalt, is er geen probleem. Het kan ook een aardingsprobleem zijn. Als het relais en de pomp uitvallen, klinkt het vreemd.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 9 maanden geleden #38706 door handmatig-mechanisch
Bedankt allemaal, ik heb het probleem gevonden, eigenlijk beide problemen, kikemec, bedankt. Het eerste was een massaprobleem. Ik heb het gemeten en het gaf een lage retour, en het andere probleem was dat de contactorplug vastliep, waardoor hij soms contact maakte en soms niet. Daardoor werkte het wel toen ik het controleerde, maar viel het uit als het trilde. Heel erg bedankt aan iedereen voor jullie hulp, het was erg nuttig voor me omdat ik alles over mijn auto heb geleerd. Heel erg bedankt aan het forum en aan iedereen die de tijd heeft genomen om te helpen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 9 maanden geleden #38727 door handmatig-mechanisch
Graag gedaan, hondje, daar zijn we voor, veel succes en vriendelijke groeten.