Zoek MDM

Bulletin

Problemen met het Orion 1.6-injectiesysteem

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 9 maanden geleden #38337 door handmatig-mechanisch
Problemen met het Orion 1.6-injectiesysteem Geplaatst door manual-mecanica
Hallo, ik heb een Ford Orion uit 1996. Hij heeft carburatie en injectie, maar hij pompt geen brandstof wanneer je het gordijn opent. De pomp werkt wel, hij bereikt de injector. Ik heb alles geprobeerd, maar niets. Hij begon te haperen toen ik hem startte, daarna werd het erger en nu pompt hij geen brandstof meer. Ik heb de injector vervangen, maar het probleem blijft bestaan. Hartelijk dank.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 9 maanden geleden #38355 door handmatig-mechanisch
Reactie van de mechanische handleiding op het onderwerp problemen met het Orion 1.6-injectiesysteem
Controleer of de injector een puls geeft op het moment dat de motor wordt gestart, om een probleem met de ECU of het injectorrelais uit te sluiten. Volgens mij is dat bij deze modellen het geval.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 9 maanden geleden #38364 door handmatig-mechanisch
Reactie van de mechanische handleiding op het onderwerp problemen met het Orion 1.6-injectiesysteem
Hoi Kikemec, ja, ik zag wat je zei. Het lijkt erop dat het relais afslaat en dan weer uitgaat. Ik ga het vervangen om te kijken wat er aan de hand is. Het probleem is dat het apparaat start, dan weer afslaat en dan weer uitgaat.
Heel erg bedankt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 9 maanden geleden #38552 door handmatig-mechanisch
Ik heb nog steeds het probleem, herinjectie, ik wil mezelf doden, het ging weg en nu begint het weer te mislukken :/

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 9 maanden geleden #38568 door handmatig-mechanisch
Is het vanzelf weggegaan en daarna weer teruggekomen, of heeft u er iets aan gedaan?