Zoek MDM

Bulletin

2006 Accent AT EPS-waarschuwingslampje brandt

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 2 weken geleden #38296 door handmatig-mechanisch
2006 Accent AT EPS-waarschuwingslampje brandt Geplaatst door manual-mecanica
Deze week is het EPS-waarschuwingslampje op mijn Accent AT uit 2006 drie keer gaan branden en blokkeert het stuur, waardoor ik geen bochten meer kan nemen. Hoe los ik dit probleem op? Het is een absolute noodzaak. Mijn auto is zes jaar oud en ik heb tot nu toe nooit problemen gehad.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 2 weken geleden #38308 door handmatig-mechanisch
Reactie uit een handleiding voor monteurs over het EPS-waarschuwingslampje op de Accent AT uit 2006.
Hallo,
kijk, dat model heeft stuurbekrachtiging met een elektromotor. Waarschijnlijk is het systeem defect, waardoor de besturing stroef verloopt. Controleer het systeem zo snel mogelijk, anders kun je een ongeluk krijgen. Ik denk dat het onder het stuur zit. Goed gezien.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 2 weken geleden #38326 door handmatig-mechanisch
Reactie uit een handleiding voor monteurs over het EPS-waarschuwingslampje op de Accent AT uit 2006.
In feite is het een elektronisch bekrachtigde besturing, en die storing komt hier in Chili veel voor. Hyundai moest op die storing reageren, aangezien die in bijna alle voertuigen voorkwam. De oplossing is om een hydraulische besturing te installeren of de elektronische stuurinrichting te vervangen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 1 week geleden #38366 door handmatig-mechanisch
Hallo, dat waarschuwingslampje gaat branden wanneer er een probleem is met het stuurbekrachtigingssysteem. Raadpleeg iemand met een compatibele diagnosescanner die u kan helpen de storing te vinden.