Bedankt Leoespe voor je informatie... Kikemec, wat betreft meer informatie, ik wil je vertellen dat op een parkeerplaats, zolang je niet accelereert, het geluid niet verschijnt, alleen wanneer je accelereert, maar tussen 1000-3000 toeren per minuut, omdat het bij hogere toerentallen niet meer hoorbaar is.
Wanneer de auto binnen hetzelfde toerental draait (1000-3000), is het geluid hoorbaar, bij hogere toerentallen verdwijnt het. Als ik hem in neutraal zet tijdens het rijden, verdwijnt het geluid, ongeacht of ik langzaam of snel ga. In een bocht is het altijd hoorbaar.
Als ik achteruit rijd, is het geluid minder, maar het is altijd hoorbaar.
Als ik de airconditioning aanzet, is het geluid minder. Maar persoonlijk denk ik dat het komt door het geluid van de airconditioning, dat ik niet goed kan horen.
Als ik OVERDRIVE activeer, verdwijnt het geluid over lange afstanden, maar een vriend zei dat ik het niet moest activeren omdat het de versnellingsbak beschadigt.
En tenslotte, het geluid blijft aanwezig in versnelling 2 en L.
Als je meer informatie nodig hebt, vraag het gerust en bedankt voor de hulp jongens... Ik zal het geluid van het geluid zo dadelijk toevoegen.