Hallo, sorry dat ik hier niets heb geschreven, maar ik ben erg druk geweest met de Twingo en ik heb goed en slecht nieuws. Het goede nieuws is dat het kleine startprobleem is opgelost. Blijkbaar moest ik bij het verwijderen van de luchtfilterkast het contact loskoppelen. Toen ik mijn geheugen had teruggedraaid, heb ik alles losgedraaid en ben ik tot het besef gekomen. Het vervelende is dat toen ik begon, er water uit de pakking van de waterpomp kwam en toen ik die wilde demonteren, braken 5 van de 7 schroeven af. En dat terwijl ik eerst alles had losgedraaid, terwijl ik dacht aan wat er kon gebeuren, want het was erg hard en kwam er niet uit. Ik heb het kleppendeksel verwijderd om meer ruimte te hebben om te manoeuvreren en tot mijn verbazing zag ik dat er water in de tuimelaars zat, dus ik ging ervan uit dat de cilinderkoppakking in het riool was verdwenen. Ik denk dat ik die morgen demonteer en controleer, maar het ziet er erg slecht uit. Ik houd jullie op de hoogte van wat er gebeurt. Ik heb het bericht van mijn geweldige vriend granpiripi gevolgd en ik hoop dat alles goed gaat, dus wens me succes.