Zoek MDM

Bulletin

Mitsubishi Montero sport 4x4 vivration in de trans

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 1 maand geleden - 13 jaar 1 maand geleden #35941 door handmatig-mechanisch
Hallo vrienden, ik heb een Mitsubishi Montero Sport uit 2000. Ik heb hem gekocht omdat de koppakking vervangen moest worden vanwege oververhitting. Toen ik ermee begon te rijden, merkte ik dat er tussen de 50 en 65 kilometer een vreemde trilling ontstaat wanneer je de acceleratie hebt hersteld. Als je het gas loslaat, verdwijnt het, maar als je blijft accelereren, komt het weer terug. Hij heeft een nieuwe stationairregelklep. Ik weet niet of de trillingen in de motor of in de transmissie zitten, want het hele ding trilt. Het voelt niet alsof de transmissie vastzit, hij trilt gewoon. Ik vertrouw op de ervaring van jullie allemaal en kan me adviseren wat het probleem met mijn Montero zou kunnen zijn. BIJ VOORBIJ VOOR UW ADVIES.
Laatst bewerkt: 13 jaar 1 maand geleden door .

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 1 maand geleden #35955 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Mitsubishi Montero sport 4x4 trillingen in de transmissie
Hallo jongens, ik denk dat het probleem óf in de dwarsbalken, ook wel kruiskoppelingen genoemd, zit, óf in de trekstang zelf. Dat effect wanneer je het gas loslaat, lijkt mij te zijn dat de transmissie de achteras niet meer aanduwt en de as zelf de draai compenseert. Ik weet niet of ik het goed uitleg. Controleer de dwarsbalken, die zijn waarschijnlijk beschadigd. Met vriendelijke groet.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 1 maand geleden - 13 jaar 1 maand geleden #35958 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Mitsubishi Montero sport 4x4 trillingen in de transmissie
Bedankt voor je aandacht. De kruiskoppelingen zijn nu nieuw. Sterker nog, voordat ik hem kocht, had ik dat probleem al. De sensor was nieuw en zat in een doos in de Montero. Ik weet welke trillingen je bedoelt. Ik heb het al gecontroleerd en alles is in orde. Er is geen speling. Het is alsof de motor en de transmissie samen trillen. Kijk eens naar deze link: Transmissietrillingen tot hevig trillen tussen 50 en 70 km/u [url=http://Transmissietrillingen tot hevig trillen tussen 50 en 70 km/u Transmissietrillingen tot hevig trillen tussen 50 en 70 km/u - FixYa
www.fixya.com/cars/t1516307-transmission...ations_heavy_shaking Heeft iemand anders hetzelfde probleem? Het snelheidsbereik is hetzelfde en als je op de snelweg rijdt, zijn er vanaf 70 km geen trillingen meer. De stang is in ieder geval niet verdraaid of uit balans. Nogmaals bedankt voor je hulp :)
Laatst bewerkt: 13 jaar 1 maand geleden door .