Zoek MDM

Bulletin

Elektrisch probleem Nissan Z24 mod 88

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 2 weken geleden #38179 door handmatig-mechanisch
Reactie van een monteur op het onderwerp: Elektrisch probleem met een Nissan Z24, model 88
Wat er gebeurt, is dat mijn vrachtwagen op LPG rijdt en heel weinig op benzine... omdat het erg duur is en ik wil weten of u hetzelfde probleem had met het op en neer gaan van het toerental, bijna gek worden? Help me alstublieft
, ik heb de bobines vervangen, omdat ze geen stroom doorlieten en de auto viel weer uit met de nieuwe bobines. Ik heb gecontroleerd of ze stroom doorlieten, maar dat was heel weinig... en toen de auto uitsloeg, controleerde ik de nieuwe bobines en er kwam geen stroom door. Het probleem lag dus niet bij de bobines, want ik heb nieuwe gekocht. Wat moet ik doen?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 2 weken geleden #38193 door handmatig-mechanisch
Reactie van een monteur op het onderwerp: Elektrisch probleem met een Nissan Z24, model 88
Kijk, als ik het zo lees, ligt het probleem misschien bij de verdeler. Controleer de module. Misschien is die kapot en loopt er daardoor nauwelijks stroom door de spoel. Er zijn plekken waar je de module kunt testen. Soms sturen ze de stroom niet goed door als ze kapot zijn. Succes.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 2 weken geleden #38194 door handmatig-mechanisch
HALLO BEDANKT... STEL JE ME VOOR OP DE DISTRIBUTOR... WAAR ZIJN DE BOUGIEKABELS AANGESLOTEN OP DE MOTOR? WANT... IK HEB AL EEN DISTRIBUTOR EN EEN ROTOR GEKOCHT... HELP ME ALSJEBLIEFT... IK WEET NIET OF DAT DE DISTRIBUTOR IS WAAR JE HET OVER HEBT

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 2 weken geleden #38195 door handmatig-mechanisch
Kijk, degene die ik je aanraad te controleren is de ontstekingsmodule, en ik denk dat die aan de buitenkant zit. Ga naar de STANDARD-website en zoek naar de nummers LX655, LX735 of LX738; die zijn voor de bobines. Er zijn afbeeldingen zodat je ze kunt identificeren.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 2 weken geleden #38196 door handmatig-mechanisch
KUN JE HET AAN FACEBOOK TOEVOEGEN? ALSJEBLIEFT