Zoek MDM

Bulletin

Elektrisch probleem Nissan Z24 mod 88

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden - 13 jaar en 4 maanden geleden #35190 door handmatig-mechanisch
Elektrisch probleem Nissan Z24 mod 88 Gepubliceerd door manual-mecanica
Goedemorgen:

ik heb een elektrisch probleem met een Nissan Pick-up Z24 model 88. Het gebeurt dat de truck tijdens het rijden uitvalt, de stroom uitvalt en er benzine in zit. Het systeem bestaat uit twee injectoren en een carburateur. Is het TBI? Hoe dan ook. Nadat de auto is afgekoeld, start hij.

Dit heb ik vervangen:
1. Bougiekabels
2. Pick-up (ontstekingsmodule, die van de verdeler)
3. De twee bobines

. Overigens heeft de truck vier cilinders en acht bougies.

Ik hoop dat iemand me kan helpen.

P.S.: Ik heb net op de computer gekeken en ik zie dat de aansluitingen iets groens hebben, alsof ze een beetje gesulfateerd zijn.
Laatst bewerkt: 13 jaar 4 maanden geleden door .

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden #35198 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Elektrisch probleem met een Nissan Z24, model 88
Maak allereerst de groene aansluitingen die u hebt genoemd schoon met contactreiniger. Als dat niet werkt, trek dan een directe kabel van de accu naar de positieve pool van de bobine om een slechte contactplaat uit te sluiten.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden #35355 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Elektrisch probleem met een Nissan Z24, model 88
Het lijkt erop dat we het probleem hebben opgelost. We hebben het pomprelais en het hoofdrelais vervangen, maar het echte probleem was volgens mij dat er meerdere draden waren doorgebrand en/of overbrugd. Ik heb een elektrisch schema gemaakt en besloten de draden te controleren, langzaam maar zeker, en op dit moment is alles in orde. Bedankt voor de hulp.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 3 weken geleden #38146 door handmatig-mechanisch
Reactie van een monteur op het onderwerp: Elektrisch probleem met een Nissan Z24, model 88
HALLO, MIJN NAAM IS JOHANNY EN IK HEB EEN HEEL ERNSTIG PROBLEEM, NET ALS DAT VAN JOU. IK HEB EEN NISSAN FIERA Z24 AMERICAN MODEL UIT 1986 MET 8 BOUGIES EN 4 CILINDERS. MIJN PROBLEEM IS... DAT WANNEER IK MET DE TRUCK EEN BEPAALD GEDEELTE RIJD... HET TOERENTAL ONCONTROLEERT, HIJ GAAT HEEL STERK OP EN NEER EN DE AUTO BEGINT HEEL ERG TE SCHUDDEN... TOTDAT HIJ UITSLAAT EN NIET MEER WIL STARTEN, NA EEN TIJDJE IS HIJ AFGEKOELD. IK WIL WETEN WAT IK KAN DOEN, WANT IK MAAK ME ER ZEER ZORGEN OVER... IK WIL BENADRUKKELIJK DAT IK DE BOUGIEKABELS, BOUGIES, NIEUWE BOBINES, VERDELERKAP EN ROTOR AL HEB VERVANGEN EN HET IS NOG STEEDS DEZELFDE VRACHTWAGEN. WAT MOET IK DOEN? HELP ALSJEBLIEFT....!!!

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 3 weken geleden #38153 door handmatig-mechanisch
Reactie van een monteur op het onderwerp: Elektrisch probleem met een Nissan Z24, model 88
Goedemorgen, controleer de brandstofpomp wanneer uw auto uitschakelt. Als er geen stroom is, controleer dan het pomprelais en de bedrading. Dat is wat mij is overkomen.