Zoek MDM

Bulletin

probleem bij het verversen van de versnellingsbakolie

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 2 maanden geleden #34610 door handmatig-mechanisch
Hallo, ik heb een Renault Mégane Classic uit 2006. Ik heb de olie in de automatische transmissie ververst, maar voor het gemak heb ik de schroef aan de voorkant van de transmissie gebruikt (stervormig), maar ik had niet door dat de transmissie in de D-stand stond en dat iets dat de schroef vasthield verschoof, waardoor de auto helemaal niet meer schakelt. Is er een manier om dit op te lossen zonder de transmissie te hoeven openen?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 2 maanden geleden #34613 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Probleem bij het verversen van de versnellingsbakolie
Ik denk het niet. Als er iets is afgevallen, moet je het onderdeel terugplaatsen en de schroef vervangen. Deze schroeven worden meestal gebruikt om de trommelriemen of iets dergelijks af te stellen. Ik ken je transmissie niet tot in detail, maar ik raad je aan om te controleren wat er is gebeurd. Riskeer geen transmissie van maximaal 10.000 peso, want een transmissiepanpakking kost al snel honderd peso.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 2 maanden geleden #34619 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Probleem bij het verversen van de versnellingsbakolie
erg moeilijk, omdat het uurwerk zelf op zijn plaats blijft als je geluk hebt. Het is het beste om het te verlagen om ergere problemen later te voorkomen.