Zoek MDM

Bulletin

VW kabelboomstoring

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 2 maanden geleden #34606 door handmatig-mechanisch
VW kabelboomstoring Geplaatst door manual-mecanica
Hallo vrienden, ik heb een probleem met de kabelboom van mijn VW 2000. Het lijkt kortsluiting te zijn. Ik zet de schakelaar op het contact. De bobine begint te ontladen. De injectoren worden geactiveerd.
Ik sluit een testlampje aan op het referentiesignaal op de kabelboom van de bobine en het knippert alsof het geactiveerd is. Dit zorgt ervoor dat de bobine wordt geactiveerd en ontladen
. Wat veroorzaakt dit signaal?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 2 maanden geleden #34621 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: VW kabelboom defect
Deze vragen zijn moeilijk te beantwoorden zonder te kijken. Controleer eerst of alles goed is aangesloten en controleer vervolgens de massastatus. De auto start toch niet? Controleer of er geen vonk of brandstof is en controleer de status van de zekeringen. Als er kortsluiting is, zou er een doorgebrand moeten zijn. Bepaal waar de zekering van dat circuit zit en controleer alleen dat circuit.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 2 maanden geleden #34880 door handmatig-mechanisch
Hartelijk dank. Het probleem is eigenlijk dat als je de schakelaar opent, de spoel begint te ontladen. De injectoren werken tegelijkertijd, en dat is alleen met de schakelaar open. Ik ga verder zoeken. Het probleem is dat ik het schema van de bedrading niet heb en ik weet niet wat de voeding van de computer is om deze met een andere te controleren. Ik wil niet het risico lopen om hem aan te sluiten en de goede te verbranden. In ieder geval, bedankt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 2 maanden geleden #34888 door handmatig-mechanisch
Plaats geen andere computer, uw sleutel is gecodeerd en blokkeert de computer die u installeert.