Zoek MDM

Bulletin

koning kuad 700

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 2 maanden geleden - 13 jaar en 2 maanden geleden #34586 door handmatig-mechanisch
King Kuad 700 Geplaatst door manual-mecanica
Hallo, ik heb een Suzuki King Quad 700 automaat en toen ik een rivier overstak, sloeg hij af. Na een week heb ik hem weer gestart en hij loopt prima. Het enige probleem is dat hij niet harder dan 80 km/u gaat. De quad draait op volle toeren en haalt niet de 115 km/u die hij eerst haalde. Het voelt alsof hij slipt. Kan iemand me helpen?
Laatst bewerkt: 13 jaar 2 maanden geleden door .

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 2 maanden geleden #34654 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: King Kuad 700
Het enige dat zeker is, is dat er water in de doos is gekomen. Als deze niet beschadigd is, kunt u het beste de ATF verwijderen en testen wat er gebeurt. Als dit niet het geval is, moet u de reparatieset vervangen. U moet dus nog eens goed nadenken als u een rivier tegenkomt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 2 maanden geleden #34668 door handmatig-mechanisch
Ik dacht dat het dezelfde olie was als die van de motor, omdat ik die had ververst. Het probleem is dat ik niet weet waar ik moet zoeken of hoe ik die olie moet verversen. Hopelijk heb ik geluk.

Bedankt

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 2 maanden geleden #34678 door handmatig-mechanisch
Kijk eens naar de doos zelf hieronder, er zou een aparte plug moeten zitten naast die van de motor, en anders een deksel dat als een tweede carter zou fungeren. Als er geen plug is, moet je die verwijderen om de ATF te legen en hem vervolgens via het peilstokgat terugplaatsen, als er geen andere toegang is. Maar het lijkt erop dat Suzuki dezelfde doos gebruikt als de Fronte en de Maruty. Kijk eens naar die handleidingen, ze zijn hier te vinden.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 2 maanden geleden #34720 door handmatig-mechanisch
Ik zal kijken of ik het kan zien, want het zit helemaal in plastic verpakt en anders moet ik het eraf halen. In ieder geval zal ik kijken of ik de handleiding kan vinden, want die moet ik hebben om te zien hoe het werkt.