Zoek MDM

Bulletin

Nissan Cabstar valt uit, verliest vermogen

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 3 maanden geleden #34500 door handmatig-mechanisch
Nissan Cabstar valt uit en verliest vermogen. Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo, ik hoop dat iemand me kan helpen met deze storing. Op mijn werk hebben we een wagenpark met dit soort units, en eerlijk gezegd kunnen we geen oplossing vinden voor deze storing.

De storing is dat de auto plotseling "onbeleefd" wordt of vermogen verliest, en hoe hard je hem ook pusht, hij accelereert niet. Om dit te verhelpen, moet je hem uitzetten, en als je hem weer start, herstelt hij zichzelf.

De injectiepomp is al gecontroleerd in een laboratorium, en die vertelden me dat die in orde is. Het systeem is ontlucht, de filters zijn vervangen en de storing is overal aanwezig.

Ik bracht hem naar de dealer, en die vertelde me dat het probleem was dat de injectoren waren gedeprogrammeerd en dat ze die moesten herprogrammeren met apparatuur die alleen zij hebben. Nou, ik liet het ze doen, en al snel kwam de storing terug.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 3 maanden geleden #34503 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Nissan Cabstar storing, vermogensverlies
Je hebt toch Camon railinjectie? Controleer het elektronische gaspedaal, die starten altijd met die storing.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 3 maanden geleden #34508 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Nissan Cabstar storing, vermogensverlies
Waarom vervangt u de handpomp niet en plaatst u er een andere pomp met verwijderbare, metalen terugslagkleppen in, die u kunt reinigen?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 2 maanden geleden #34649 door handmatig-mechanisch
Laten we beginnen met de versneller. Ik zal je vertellen hoe het gaat.

Trouwens, we hebben de code die hij weergeeft kunnen achterhalen, en het is P1272.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 2 maanden geleden #34803 door handmatig-mechanisch
Het probleem lijkt verholpen. We hebben de sensor op het gaspedaal vervangen en het probleem is opgelost.

Bedankt voor de hulp.

Met vriendelijke groet