Zoek MDM

Bulletin

Mijn Jeep Grand Cherokee uit 1995 slaat af bij lage snelheden.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 3 maanden geleden #34450 door handmatig-mechanisch
Beste vrienden:
ik heb een Jeep Grand Cherokee uit 1995, 4x4, 8 cilinder. Hij slaat af als ik bijvoorbeeld afrem om een verkeersdrempel te nemen. Het toerental zakt dan naar nul en hij slaat af.
Zoals aanbevolen heb ik de krukassensor, lucht- en brandstoffilters en bougies vervangen, het gasklephuis schoongemaakt en alle zekeringen gecontroleerd. Hij geeft geen foutcodes; ik ga de bougiekabels vervangen, maar HET IS NOG STEEDS HETZELFDE. Dus ik zou het op prijs stellen als jullie me konden vertellen wat ik nog meer kan doen. De computer vervangen?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 3 maanden geleden #34452 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Mijn Jeep Grand Cherokee uit 1995 slaat af bij lage snelheden
Controleer uw IAC-klep

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 3 maanden geleden #34459 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Mijn Jeep Grand Cherokee uit 1995 slaat af bij lage snelheden
Laat het gasklephuis schoonmaken en controleer of de kilometerstand werkt. Als de sensor beschadigd is, kan dit defect optreden. Maak eerst het gasklephuis schoon.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 3 maanden geleden #34483 door handmatig-mechanisch
Ik heb het gasklephuis en de IAC-klep al goed schoongemaakt, maar het probleem blijft bestaan. Ik ga verder met de PCV-klep. Bedankt voor je advies.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 3 maanden geleden #34484 door handmatig-mechanisch
Goede vriend, ik heb het gasklephuis en de IAC-klep al schoongemaakt. Het is niet mogelijk om de staat ervan met de scanner te controleren. Ik zal de PCV-klep schoonmaken en kijken wat ik zie. Ik denk dat het de computer zou kunnen zijn. Wat denk jij? Bedankt.