Zoek MDM

Bulletin

Stratus 97 SE verbruikt veel gas

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar 1 week geleden #4144 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Stratus 97 SE verbruikt veel gas.
Controleer de motortemperatuursensor. Als de meting onjuist is, reinig deze dan. Als de meting niet vanzelf herstelt, vervang hem dan. Wat de transaxle betreft, is een onderhoudsbeurt nodig. De monteur zal het hydraulische systeem moeten doorspoelen, de vloeistof moeten vervangen door een vloeistof van hogere kwaliteit, bij voorkeur Mopar ATF + 3, en het oliefilter moeten vervangen.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar 4 dagen geleden #4214 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Stratus 97 SE verbruikt veel gas.
Ik ben nog steeds erg dankbaar voor al uw bijdragen... maar eerlijk gezegd ben ik een beginner op dit gebied. Ik zou het erg op prijs stellen als u een goede werkplaats in MONTERREY NUEVO LEON (MEXICO) zou kunnen aanbevelen, waar ze mij kunnen helpen met het brandstofverbruik en het probleem dat ik heb met het niet starten. Ik heb al verschillende werkplaatsen in mijn omgeving geprobeerd, maar geen enkele heeft mijn probleem kunnen oplossen.

HARTELIJK BEDANKT, IK HOOP DAT DIT HET EINDE IS VAN DEZE DISCUSSIE OP HET FORUM... en dat mijn auto definitief gerepareerd wordt...:S

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.