Zoek MDM

Bulletin

Probleem met de achteruitrijcamera van de Suzuki Wagon R

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 3 maanden geleden #34273 door handmatig-mechanisch
Ik heb een R Wagon met automaat uit 2002, en als de auto warm is en ik hem in zijn achteruit zet, rolt hij een paar meter door en slaat dan af. Ik bedoel, ik moet flink gas geven om de auto (in zijn achteruit) op gang te krijgen. Hij schakelt prima vooruit. Als iemand me kan helpen, zou ik dat erg op prijs stellen.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 3 maanden geleden #34291 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Probleem met de achteruit van de Suzuki Wagon R
Man, je hebt waarschijnlijk problemen met je koppeling. Dat is wat er meestal gebeurt als de schijf te dun of te gekristalliseerd is. Hij slaat af omdat hij geen versnellingen meer kan lossen. Laat ook meteen je koppelingspedaal controleren, want als de schijf in orde is, zou dat de oorzaak kunnen zijn. Tenzij je problemen hebt met de andere versnellingen, of als hij vastloopt, zou misschien, en alleen misschien, de synchronisator in de versnellingsbak, de achteruitversnelling, kapot kunnen gaan, maar bewaar dat voor het laatst, want dat is zeer onwaarschijnlijk. B)

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 3 maanden geleden #34294 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Probleem met de achteruit van de Suzuki Wagon R
Ja, dat zou kunnen kloppen, maar de auto slaat niet af en het lijkt alsof hij in twee versnellingen staat, namelijk de achteruit en de eerste. Nou, het eerste wat ik ga doen is het kleppenhuis schoonmaken, en als het niet beter wordt, moet ik de versnellingsbak demonteren en de schijven, trommels, enz. testen. Hoe dan ook, bedankt voor de informatie, en ik houd je op de hoogte van eventuele details. Met vriendelijke groet.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 3 maanden geleden #34363 door handmatig-mechanisch
Man, het probleem zat in het kleppenhuis, dat was vies van de steentjes die de kleppen verstopten... de auto is weer prima. Proost.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 3 maanden geleden #34396 door handmatig-mechanisch
Ik ben blij dat je het hebt ontdekt en bedankt voor de informatie, het helpt voor de toekomst, :)