Zoek MDM

Bulletin

motor zonder vermogen

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 3 maanden geleden #34132 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Motor zonder vermogen
Als ik jou was, zou ik de distributieriem en de brandstofdruk controleren. Dan weet je of je verder moet met het mechanische of elektrische gedeelte. Overigens zou het helpen om de compressieverhouding te controleren. Proost!

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 3 maanden geleden #34173 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Motor zonder vermogen
Bedankt voor de reacties. De auto is een Atos uit 2005, viercilinder, met een standaard vijfversnellingsbak. Hij is van Hyundai en wordt gedistribueerd door Dodge in Mexico. Zoals ik al zei toen ik me aanmeldde voor de handleidingen voor monteurs: ik ben geen monteur, maar ik vind het leuk om mijn auto's te verplaatsen, en als dat niet lukt, vraag ik om hulp. Ik heb de brandstofleidingen gecontroleerd. Ik gaf ze een brander, liet de gastank zakken en waste hem en verving het benzinefilter, dat te vuil was, en ja, er was een zeer merkbare verandering in het werk van de motor, het is te horen met meer vermogen en geeft de acceleratie die volgens mij nodig is, alleen heel af en toe probeert hij af te slaan en ik merkte dat de waarschijnlijke storing blijft bestaan in de eerder genoemde jak-klep, die de zuurstof naar het gasklephuis reguleert, omdat hij losgekoppeld heel versneld werkt en zonder verbinding klinkt het alsof hij te weinig lucht heeft, het is alleen een economische kwestie om hem te kunnen vervangen en te kijken of de storing blijft bestaan om andere punten te controleren, omdat ik geloof dat ik het met uw hulp beter repareer dan de monteur die ik vertrouw, dus ik kan u alleen maar heel erg bedanken voor uw opmerkingen die u mij zo positief stuurt, nogmaals duizend dank

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.