Zoek MDM

Bulletin

motor zonder vermogen

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 3 maanden geleden #34118 door handmatig-mechanisch
Motor zonder vermogen Geplaatst door manual-mecanica
Ik heb een Atos uit 2005. Ik heb hem vorig jaar voor een koopje gekocht. De motor was al beschadigd, wat betekent dat de bougies doordrenkt waren met olie. Ik heb hem naar een monteur gebracht en hij heeft hem gerecirculeerd. De storing blijft echter bestaan. Als ik het gaspedaal helemaal intrap, slaat hij af en klinkt de motor zwak. Een snelle noodstart werkt niet; hij gaat te langzaam en krijgt beetje bij beetje meer vermogen. Ze hebben de jak-klep, de bougies, de injectoren en andere details die ik me niet herinner al vervangen, maar de storing blijft bestaan.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 3 maanden geleden #34120 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Motor zonder vermogen
Hallo.
Ik heb ooit zo'n geval gezien. De bobine is vervangen en het is verbeterd, maar we moesten de hele brandstofleiding vervangen omdat die verstopt zat.
Groeten,

Moji

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 3 maanden geleden #34126 door handmatig-mechanisch
HALLO VRIEND, IK HAD EEN SOORTGELIJK PROBLEEM IN MIJN WERKPLAATS EN IK ONTDEKTE DAT DE DISTRIBUTIERIEM (IK WEET NIET HOE ZE HET BIJ JOU NOEMEN) AAN ÉÉN KANT EEN TAND HAD, DAT WIL ZEGGEN DAT DEZE NIET IN DE IDEALE POSITIE ZITTE. OOK DE UITLAATKATALYSATOR WAS VERSTOPT DOOR DE HOEVEELHEID OLIE DIE ER LANGS WAS GEKOMEN. IK HOOP DAT HET HELPT.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 3 maanden geleden #34129 door handmatig-mechanisch
HALLO JEZUS, GROETEN... EERST MOET JE MEER INFORMATIE GEVEN... WELKE AUTO IS HET... MODEL, CILINDERINHOUD, AUTOMATISCHE OF MECHANISCHE TRANSMISSIE... JE ZEGT INJECTIE, MAAR WELK TYPE? ZODAT WE AAN EEN NAUWKEURIGER DIAGNOSE KUNNEN WERKEN... WE WACHTEN ER OP! GROETEN

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 3 maanden geleden #34131 door handmatig-mechanisch
Hallo Jezus, wat je zou moeten doen is de katalysator tijdelijk verwijderen met een stuk uitlaatpijp en kijken hoe de auto zich gedraagt zonder. Waarschijnlijk heb je een verstopte katalysator en zul je deze moeten vervangen. Hoewel het wat duur is, raad ik aan om hem opnieuw te monteren, zodat je motor en auto soepel blijven lopen.
Met vriendelijke groet