Zoek MDM

Bulletin

fiat stilo 1.6 16v 103cv dynamisch

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 3 maanden geleden #34093 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Fiat Stilo 1.6 16v 103pk Dynamic
Als de accu in slechte staat is of leeg is, kunnen er vreemde fouten optreden. Controleer daarom, zoals altijd, de aardingskabels zorgvuldig.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 3 maanden geleden #34110 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Fiat Stilo 1.6 16v 103pk Dynamic
Het beste wat u in deze gevallen kunt doen, is de batterij vervangen, aangezien de aarding essentieel is voor de computer en bij een interne kortsluiting is het beter om deze te vervangen. Koppel vervolgens de batterij los en maak de kabelklemmen goed schoon. Als deze geen goede aarding hebben, krijgt u problemen. Als uw Fiat een brand heeft, moet u het contact ongeveer 5 keer openen en sluiten voordat u de gemotoriseerde vlinderklep start om deze te programmeren.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 3 maanden geleden #34117 door handmatig-mechanisch
Ik doe wat jullie zeggen: ik vervang de accu en laat hem door de machine lopen om te kijken hoe het gaat. Ik heb al ergens gelezen dat Fiat Stilo-modellen van 2001 tot en met 2003 veel elektrische problemen en valse waarschuwingen hebben, en ze zeggen dat het vervangen van de regeleenheid het oplost, maar die kost natuurlijk 700 euro. Trouwens, ik weet niet of mijn auto brandgevaarlijk is of niet. Zo ja, staat dat dan wel in de papieren?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 3 maanden geleden #34147 door handmatig-mechanisch
Hallo, ik heb de auto in de diagnose-led gezet en hij geeft aan dat de motorregeleenheid defect is, maar het oranje motorstoringslampje is uitgegaan. Ze adviseerden me om hem terug te brengen zodra het weer brandt om te controleren of dat het probleem is. Mijn vraag is: zou het kunnen dat de accuspanning te laag is en dat de motorregeleenheid daardoor defect is? Alvast bedankt. Met vriendelijke groet.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 3 maanden geleden #34172 door handmatig-mechanisch
Als je merkt dat de auto goed rijdt, gebruik hem dan. De regeleenheid reset zichzelf. Hij stopt nooit met leren.