Zoek MDM

Bulletin

Mijn Fiat Doblo-busje versnelt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 3 maanden geleden #33844 door handmatig-mechanisch
Hallo, ik heb een vraag. Ik heb een groot probleem met mijn Fiat Doblo 1900
zonder turbo. Het probleem is dat hij vanzelf accelereert wanneer hij dat wil.
Ik heb het gaspedaal vervangen, maar het is nog steeds hetzelfde. Ik heb de
GRS-klep gedeactiveerd, maar het is nog steeds hetzelfde. Het storingslampje brandt. Ik weet niet wat het
kan zijn. Kunt u me helpen? Bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 3 maanden geleden #33846 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Mijn Fiat Doblo-busje trekt op.
Hallo, dat lampje geeft een probleem met het brandstofinjectiesysteem aan. Je zei dat je de EGR hebt uitgeschakeld. We moeten kijken of dat de reden is waarom het brandt, of dat het je kan helpen een andere storing te vinden die mogelijk verband houdt met het probleem. Het is het beste om te beginnen met het scannen van de auto en deze vervolgens te analyseren. Met vriendelijke groet.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 3 maanden geleden #33849 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Mijn Fiat Doblo-busje trekt op.
Hallo, bedankt voor je reactie. Ik heb een scan uitgevoerd en die gaf aan dat het gaspedaal of de klep defect is. Ik heb de klep en de leidingen naar het inlaatspruitstuk schoongemaakt en een nieuw gaspedaal gemonteerd, maar het is nog steeds hetzelfde. Een andere verkoper vertelde me dat het de drukregelaar zou kunnen zijn die van het luchtfilter naar de inlaat loopt, maar ik weet het niet zeker. Ik heb al geld uitgegeven.