Zoek MDM

Bulletin

Renault Megana 2006 1.6 16V STOP-waarschuwingslampje

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 3 maanden geleden #33788 door handmatig-mechanisch
Renault Megana 2006 1.6 16V STOP waarschuwingslampje Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo, ik heb een Renault Mégane 1.6. Op een dag ging het remlampje op het dashboard branden. Ik heb alle vloeistoffen gecontroleerd (olie, remvloeistof, enz.). Alles is normaal, de temperatuur is prima, maar ik weet niet wat de oorzaak is. Kan iemand me hier meer over vertellen? Alvast bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 3 maanden geleden #33789 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Renault Megana 2006 1.6 16V STOP waarschuwingslampje
Hoi Wilfredotc.
Je zei dat je alle motorcircuits hebt gecontroleerd en dat ze prima werken, dus daar ligt het probleem niet. Met de computerisering van de circuits moeten monteurs, naast het zoeken naar motorschade, ook de sensoren controleren. Mijn advies is om die te controleren en te kijken wat je vindt. Succes,
Miguel

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 3 maanden geleden #33790 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Renault Megana 2006 1.6 16V STOP waarschuwingslampje
Hartelijk dank, mijn vriend Miguel, voor je snelle reactie. Ik heb er verschillende gecontroleerd, onderhoud uitgevoerd, ze eruit gehaald, grondig schoongemaakt en weer teruggeplaatst, maar het lampje blijft branden. Jammer. Ik blijf proberen wat ik kan doen. Met vriendelijke groet.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 3 maanden geleden #33798 door handmatig-mechanisch
Heb je het niet gescand??