Zoek MDM

Bulletin

dynamo ford transit 96 engels (NIET OPLADEN)

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden #33706 door handmatig-mechanisch
Ford Transit 96 Engelse dynamo (GEEN KOSTEN) Geplaatst door manual-mecanica
Hallo allemaal, ik kom uit Argentinië. Het blijkt dat de dynamo van mijn Transit steeds kapot gaat, en na een aantal reparaties heb ik hem omgebouwd voor een grotere Toyota, geloof ik. Het probleem is dat hij na een jaar weer kapot is gegaan. Hij laadt niet Ik weet niet wat ik moet doen. Als iemand weet wat ik kan doen, of als er een kabel of diode vervangen moet worden, zou dat erg nuttig zijn.

BIJ VOORBIJ HARTELIJK BEDANKT.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 3 maanden geleden #33745 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: dynamo voor Ford Transit 96 Engeland (GEEN KOSTEN)
Hoe gaat je dynamo kapot? Dynamo's laden niet op, of dit nu komt door koolstofafzetting, de wikkelingen of de regelaar. Niets bijzonders om te repareren, maar die moet wel verwijderd worden voor reparatie. De diodeplaat geeft ook een soortgelijk symptoom, maar ik begrijp niet wat je bedoelt met het kapotmaken van je dynamo's.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 3 maanden geleden #33747 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: dynamo voor Ford Transit 96 Engeland (GEEN KOSTEN)
Kijk eerst naar de bedrading. De aardingskabel kan los zitten. Zo niet, dan is de kans groot dat een diode defect is.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 3 maanden geleden #34289 door handmatig-mechanisch
Het grootste probleem met deze dynamo is dat hij een vacuümpomp aan de achterkant heeft, die olie lekt. Als dat niet het probleem is, gaat het acculampje branden, alsof hij niet laadt. En als ik het met de tester doormeet, laadt hij uiteindelijk op met 90 ampère. Ik weet niet of je kabels hebt die essentieel zijn voor de goede werking van de regelaar, aangezien de elektricien de juiste niet kan vinden.

Bedankt. Ik heb de diodes al vervangen, maar het probleem blijft bestaan. De kabels lijken allemaal in orde te zijn. Ik weet niet meer wat ik moet doen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 3 maanden geleden #34297 door handmatig-mechanisch
Vriend, ik vertel je dat mijn broer een Renault uit 19 heeft en hetzelfde probleem had als jij. Hij heeft de dynamo gerepareerd en het heeft ongeveer 15 dagen geduurd. Als het om de weerstand gaat, als het om de koolstofatomen gaat (DIE KANKER HEEFT ONS GEK GEMAAKT), dan is de vraag of we hem naar de beste elektricien in de stad hebben gebracht en VERASSING, het bleek een kabel te zijn die, toen de auto reed, contact maakte met de dynamo en deze heeft verbrand. Wat dacht je ervan als de schade was verholpen zodra dit gerepareerd was? Ik raad je aan om hem naar een goede elektricien te brengen en hun de vestiging te laten controleren. In dit soort gevallen is het niet het onderdeel zelf dat je in de steek laat, maar externe factoren die ervoor zorgen dat het slecht werkt... Groeten.