Zoek MDM

Bulletin

Pontiac Transit Sport 2.3 Waterpomp

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden #33555 door handmatig-mechanisch
Pontiac Transit Sport 2.3 Waterpomp Geplaatst door manual-mecanica
Goedemiddag. Ik heb een Pontiac Transport 2.3-16v uit 1995; G-LD2 motor. De waterpomp is kapot en ik wil graag weten of ik de distributieriem moet verwijderen om hem te monteren. Dat is wat ik heb gehoord, maar ik weet het niet zeker. Bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden #33569 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Pontiac Transit Sport 2.3 Waterpomp
Hallo, ik wil je niet lastigvallen of ontmoedigen, maar als je niet weet of niet kunt zien waar de waterpomp zit, kun je hem beter door iemand laten vervangen. Controleer of de waterslangen naar de hulpaandrijfriem en een poelie wijzen. Zo ja, dan is dat de waterpomp. Als je ziet dat de slang verdwijnt, betekent dit dat de pomp in de distributie zit. Met vriendelijke groet.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden #33574 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Pontiac Transit Sport 2.3 Waterpomp
Goedenavond. Ik heb de Pontiac al bij de garage staan, maar ik wil het zekere voor het onzekere nemen. Zodat ik niet meer arbeidskosten hoef te betalen dan nodig is. Bedankt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden #33577 door handmatig-mechanisch
Goedenavond. Ik heb de Pontiac al bij de garage staan, maar ik wil het zekere voor het onzekere nemen. Zodat ik niet meer arbeidskosten hoef te betalen dan nodig is. Bedankt.