Zoek MDM

Bulletin

Toyota FJ

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden #33318 door handmatig-mechanisch
toyota fj Gepubliceerd door manual-mecanica
het gele lampje ging branden als het voertuig op natte grond stond of slipte en ik remde op snelheid,
en in een f 150 dubbele cabine ging het airbaglampje branden maar de scanner gaf niets aan het staat alleen op het dashboard van de auto "controleer lading" maar ik heb de lading van de dynamo gecontroleerd en die is in orde.} en
het andere probleem dat ik heb met een Chevrolet Corsa Evolution is vergrendeld de startonderbreker werkt niet met de scanner hij vertelt me dat het signaal van de startonderbreker niet overeenkomt met de vci of bci ik weet niet hoe het kan,,,, maar de auto startte 30 minuten toen ik de computer verving bij een andere auto maar beide blokkeerden uiteindelijk Ik bracht hem naar Chevrolet en ze vertelden me dat ze niet weten wat het is Ik zou graag willen weten wat het is omdat alle Chevi's beginnen met dit probleem, in een ander voertuig met hetzelfde probleem heb ik de bci, het dashboard, de computer, de startonderbreker en uiteraard de sleutel met de chip vervangen, maar het was erg duur en ik kan niet alle klanten vertellen dat ik hetzelfde ga doen en er is geen manier om Herprogrammeer het met de Tech 2. Ik heb het al duizend keer geprobeerd.
Bedankt voor de reacties.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.