Het gele lampje ging branden, zoals wanneer de auto op een nat wegdek rijdt of slipt, en hij remt tijdens het rijden.
Bij mijn F-150 dubbele cabine ging het airbaglampje branden, maar de diagnosescanner gaf niets aan; er stond alleen "controleer opladen" op het dashboard. Ik heb de laadstroom van de dynamo gecontroleerd en die is in orde.
Het andere probleem dat ik heb, is met een Chevrolet Corsa Evolution. Hij is geblokkeerd; de startonderbreker werkt niet. De diagnosescanner geeft aan dat het startonderbrekersignaal niet overeenkomt met de VCI of BCI (ik weet niet zeker welke). De auto startte 30 minuten nadat ik de computer had verwisseld met die van een andere auto, maar daarna blokkeerden beide auto's. Ik ben ermee naar Chevrolet gegaan en zij zeggen dat ze niet weten wat het is. Ik wil het graag weten, want alle Chevrolets beginnen dit probleem te hebben. Bij een ander voertuig met hetzelfde probleem heb ik de BCI, het instrumentenpaneel, de computer, de startonderbreker en natuurlijk de sleutel met de chip vervangen, maar dat was erg duur en ik kan niet al mijn klanten beloven dat ik dat ook voor hen ga doen. Het is onmogelijk om het met de Tech 2 te herprogrammeren; ik heb het al duizend keer geprobeerd.
Bedankt voor de reacties.